Views

Bismillahhirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, tarikh keramat 26 Jun 2011 akan tersemat di ingatanku. Pekikan takbir yang bergema di dalam Auditorium Abu Zarim Integrated Learning Solution (ILSAS), UNITEN akan sentiasa terngiang-ngiang dicuping telingaku. Semangat seluruh ummat pada hari itu akan sentiasa ku bakar dan ku jadikan pendorong untuk lebih bersemangat dalam berjuang demi Deen-Mu yang mulia ini. Kehadiran ummat yang diluar jangkaan itu, merupakan satu nikmat dan anugerah Allah yang tidak terhingga ku rasakan. Satu balasan bagi Allah untuk hamba-hambanya yang tidak pernah kenal erti lelah dan putus asa. Semuanya kerana semua pejuang-pejuang agamamu ini sudah mengetahui dan memahami erti sebenar kehidupan di dunia ini sebagaimana firmanMu Ya Allah..

"Sesungguhnya kehidupan dunia ini hanya permainan dan senda gurau semata. Sedangkan akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkah kamu mengerti?" [QS 6:32].

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah... Namun, darah dan semangat perjuangan ini tidak akan terhenti setelah tamatnya 3K, kerana itu bukan matlamat kami. Semangat perjuangan ini akan terus mengalir dalam diri-diri kami sehinggalah tertegak kembali Daulah KHILAFAH walhal semangat ini juga akan terus bersemadi dalam jiwa-jiwa yang cintakan dan dambakan syurga-Mu sehinggalah terhembusnya nafas yang terakhir, insyaAllah. Untuk mengetahui keadaan yang sebenar semasa program 3K berserta gambar-gambar, bolehlah klik disini.

Jadi, sukalah saya disini untuk menjemput sahabat-sahabat yang berkunjung di blog saya yang serba kekurangan ini untuk menghadiri majlis ilmu sekaligus menjadi salah seorang pengunjung ditaman syurga ini. Butirannya seperti yang tertera di bawah:


________________________________________________________________________________________

Jemputan Ke SEMINAR MUSLIMAH :"PENDIDIKAN KESIHATAN REPRODUKTIF DAN SOSIAL (PKRS) : Tindakan Sesaat Atau Penyelesaian Yang Tepat?"
Tarikh: 10 JULAI 2011 (AHAD)
Masa: 9.00 pagi - 12.30 tghr
Tempat: Masjid Al-Syakirin,
Km 9, Jalan Gombak,
53100, Kuala Lumpur

Muslimah (sahaja) Dijemput Hadir
Masuk adalah percuma








0 comments:

Post a Comment

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign